سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمهیدات ویژه پلیس در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

فرمانده انتظامی شهرستان زرند از اتخاذ تمهیدات ویژه با هماهنگی مرکز بهداشت شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و خطرات احتمالی برای شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ محمود خدادادنژاد فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: در جلسه‌ای که با حضور رئیس مرکز بهداشت شهرستان زرند به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت شهروندان در ستاد فرماندهی برگزار شد تمهیدات ویژه‌ای را لحاظ کردیم.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند افزود : به همین منظور ضمن تشدید اقدامات کنترلی بر اصناف عرضه کننده مواد خوراکی در ۴ نقطه ورودی شهرستان نیز ایستگاه مشترک با حضور کارکنان انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایجاد شد.

سرهنگ خداداد نژاد با بیان اینکه کنترل‌های لازم به منظور جلوگیری از ورود افراد مشکوک به بیماری کرونا به شهرستان انجام می‌گیرد تصریح کرد:در صورت مشاهده موارد مشکوک برابر تصمیمات اتخاذ شده افراد توسط عوامل شبکه بهداشت و درمان شهرستان به قرنطینه منتقل خواهند شد .

فرمانده انتظامی شهرستان زرند با اشاره به اینکه حفظ امنیت و سلامت شهروندان مهمترین اولویت کاری پلیس است از شهروندان خواست به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار مربوط به این بیماری را فقط از مبادی رسمی کشور دنبال کنند.

انتهای پیام /ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.