سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا، میزان تقاضای سفر با ناوگان عمومی را کاهش داد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان به دلیل شیوع ویروس کرونا، خوشبختانه میزان تقاضای سفر کم شده است.

صفر صادقی راد، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: از ابتدای اسفند تاکنون تردد مسافر از پایانه‌های همدان نسبت به مدت مشابه ماه گذشته ۴۳ درصد کاهش یافته است.

او با اشاره به اینکه از ابتدای اسفند تاکنون ۱۳۰ هزار مسافر از طریق پایانه‌های این استان جابه‌جا شده‌اند، افزود: در مدت مشابه سال گذشته تعداد ۲۲۶ هزار مسافر به ثبت رسیده بود که در این مدت نیز تعداد سفر از طریق پایانه‌ها ۳۶ درصد کاهش داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اضافه کرد:کاهش سفر‌های مردم با ناوگان حمل و نقل عمومی نشان می‌دهد که آن‌ها به توصیه‌های انجام شده، توجه کرده‌اند.

صادقی راد ادامه داد: توصیه ما به مردم این است که حتماً شرایط را درک کنند و سفر‌های غیرضرور را کنار بگذارند و از انجام هرگونه سفر با وسائل حمل‌ونقل عمومی و شخصی تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

معاون حمل و نقل استان یادآور شد: با کاهش سفر می‌توان به راحتی جلوی شیوع ویروس کرونا و گسترده‌تر شدن آن را در کشور گرفت.

این مسئول تاکید کرد: اگر چه با این روند، سیستم حمل‌ونقل عمومی دچار ضرر و زیان خواهد شد، اما نباید از کنار این موضوع به سادگی گذشت.

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.