سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بهداشت و درمان سپاه بروجرد؛

توزیع ۲۰۰۰ اسپری ضدعفونی در بین نیازمندان بروجردی

معاون بهداشت و درمان سپاه بروجرد بابیان اینکه ۲۰۰۰ اسپری ضدعفونی در بین نیازمندان بروجردی توزیع شد گفت: روزانه هزار شیشه الکل و هزار و ۵۰۰ عدد ماسک در بین مردم توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، روح اله رحیمی اظهار داشت: با شیوع کرونا در کشور، بسیجیان و سپاه برای ضدعفونی کردن مکان‌های مختلف و توزیع اقلام بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی اقدام کردند.

وی افزود: در همین راستا دو هزار اسپری ضدعفونی‌کننده در بین نیازمندان حاشیه شهر توزیع‌شده و این برنامه‌ها همچنان در راستای سلامتی شهروندان و جلوگیری از شیوع کرونا ادامه دارد.

معاون بهداشت و درمان سپاه بروجرد تصریح کرد: همچنین روزانه در درمانگاه سپاه «اعتماد» بروجرد هزار شیشه الکل و هزار و ۵۰۰ عدد ماسک در بین مردم توزیع می‌شود.

رحیمی با اشاره به ضدعفونی کردن معابر عمومی گفت: تاکنون هزار و ۵۰۰ لیتر مواد ضدعفونی برای ضدعفونی کردن شهر و روستا‌ها در اختیار حوزه‌ها قرار داده‌شده و بسیجیان حوزه‌ها اقدام به ضدعفونی معابر عمومی، منازل و مکان‌های مختلف کرده‌اند.

وی بیان کرد: تلاش داریم تا برنامه‌ریزی و اقدامات مختلف در راستای توزیع مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک بتوانیم گامی در راستای جلوگیری از شیوع کرونا برداریم.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.