سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص اعتبار برای مبارزه با کرونا ویروس از سوی شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر

رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ماهشهر از تخصیص۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار دراین شورا برای مبارزه با ویروس کرونا و تجهیز بیمارستان‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدامید شهیدی‌نیا رییس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ماهشهر گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار دراین شورا برای مبارزه با ویروس کرونا و تجهیز بیمارستان‌های این شهرستان با هدف انجام مسئولیت‌های اجتماعی مصوب شد.

او با بیان اینکه از این اعتبار مبلغ ۱۰۰میلیارد ریال جهت مبارزه با کرونا و مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های شهرستان بندر ماهشهر هزینه خواهد شد بیان داشت: از دیگر مصوبات شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی اختصاص هزینه برای خرید۲دستگاه دوربین حرارتی جهت اسکن افراد در فرودگاه و بیمارستان صنعت‌نفت بود، این دستگاه ویژه شناسایی افراد مشکوک به ویروس کرونا است.

شهیدی‌نیا تصریح کرد: شرکت‌های پتروشیمی در تامین مواد ضدعفونی کننده نیز ورود کرده اند و شرکت‌های پتروشیمی از تمام توان خود برای کمک در بحث مقابله با ویروس کرونا استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.