سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست سازمان صمت استان سمنان خبر داد؛

ثبت ۱۶ تخلف برای واحد‌های عرضه‌کننده اقلام بهداشتی در استان سمنان

تشنه دل گفت: از اسفندماه سال جاری تاکنون ۱۶ مورد تخلف برای واحد‌های عرضه‌کننده اقلام بهداشتی استان سمنان ثبت‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی تشنه دل سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در جلسه کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مبارزه با کرونا گفت: از اسفندماه سال جاری تاکنون ۱۶ مورد تخلف برای واحد‌های عرضه‌کننده اقلام بهداشتی و پزشکی استان سمنان ثبت‌شده است.

او با اشاره به اینکه در این مدت ۳۲۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی عرضه‌کننده اقلام بهداشتی و پزشکی در استان انجام شد، بیان کرد: ارزش ریالی این تخلفات ۲۱۲ میلیون و ۷۸۴ هزار ریال برآورد شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر اینکه هرگونه افزایش غیرمنطقی قیمت در این اقلام و ممانعت از عرضه این کالا‌ها ممنوع و غیرقانونی است، تصریح کرد: پرونده متخلفان این صنف جهت بررسی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

تشنه دل گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، هیچ دلیل کارشناسی برای افزایش قیمت اقلام پزشکی و بهداشتی مردم به دلیل افزایش تقاضا وجود ندارد و به تمام واحد‌های صنفی و خدماتی اخطار و هشدار‌های لازم برای عدم افزایش غیرمنطقی قیمت در حوزه کالا‌های بهداشتی و پزشکی و ممانعت از عرضه این کالا‌ها داده‌شده است.

او از اجرای طرح تشدید بازرسی از واحد‌های صنفی عرضه‌کننده اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی استان خبر داد و  گفت: گران‌فروشی، عدم درج قیمت، احتکار و اخفاء و امتناع از عرضه کالا از عمده‌ترین تخلفات شناسایی‌شده در بازرسی‌های اخیر بود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این واحد‌های صنفی مراتب را به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع دهند، بیان کرد: شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای دریافت گزارش‌های مردمی ساماندهی شده است.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.