سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری خوزستان خبر داد؛

دستگیری عاملان مسمومیت الکلی در خوزستان/ بازدشت ها افزایش یافت

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: تاکنون ۵ نفر از عوامل مسمومیت الکلی تعدادی از مردم استان خوزستان بازداشت شدند و چند تن دیگر نیز تحت تعقیب هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان اظهار کرد: به محض اطلاع از مسمومیت تعدادی از مردم استان خوزستان تعقیب موضوع در دستور کار قرار گرفته و تاکنون ۵ نفر بازداشت شدند و چندین نفر تحت تعقیب هستند.

او افزود: طبق تشخیص پزشکان استفاده از الکل صنعتی طبق یک باور اشتباه به‌منظور جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا علت این مسمومیت بود.

رئیس کل دادگستری خوزستان عنوان کرد: بیش از ۴۵۵ نفر از مردم تاکنون به دلیل مسمومیت به بیمارستان مراجعه کردند که علاوه بر فوت تعدادی از آنها حال برخی نیز وخیم گزارش شده است.


بیشتر بخوانید: تعداد جان باختگان ناشی از مسمومیت الکلی در اهواز افزایش یافت


او گفت: افرادی که مرتکب این جرم شدند طبق قانون اشد مجازات برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

 به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تا شب گذشته بر اثر مصرف الکل تقلبی در اهواز ۲۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند که میانگین سنی آن‌ها ۳۱ سال است.

دستگیری ۱۷ عامل توزیع الکل مسموم در اهواز

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان امروز از دستگیری ۱۷ عامل توزیع الکل مسموم در اهواز خبر داد.

او، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان اهواز با همکاری پلیس امنیت عمومی استان خوزستان که با کار اطلاعاتی ۷ نفر از عاملان توزیع الکل‌های مسموم را شناسایی کردند، ساعاتی پیش ۱۰ نفر دیگر از عاملان اصلی این پرونده را شناسایی و دستگیر کردند.

عباس زاده تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان در مجموع ۲۰ هزار لیتر الکل صنعتی و دست‌ساز کشف شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به افزایش آمار قربانیان الکل تقلبی به ۳۶ نفر، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۰ مورد مسمومیت جدید به مراکز درمانی استان مراجعه کرده‌اند.

احسان پور خطاب به مردم و والدین گفت: از خانواده‌ها خواهشمندیم مراقب فرزندان خود بوده و در خصوص عدم پذیرش نوشیدنی از سمت افراد ناشناس به فرزندان خود هشدار دهند، همچنین افراد در صورت مشاهده علائمی، چون اختلال هوشیاری و یا نشانه‌های مصرف مشروبات بلافاصله به مراکز درمانی مراجعه نمایند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.