سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت پذیرش و اسکان مسافران در زائرسرای امامزادگان یزد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، پذیرش و اسکان مسافران در زائرسرای امامزادگان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

حجت الاسلام حسین زارع زاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا و مقابله با این ویروس، اسکان زائران و مسافران در زائرسرای امامزادگان استان یزد مقدور نیست و این مراکز تا اطلاع ثانوی از چرخه اقامت خارج شدند.

او با بیان اینکه امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد روزانه ضدعفونی می شوند، افزود: درب های ورودی و خروجی اماکن متبرکه، ضریح مطهر، جامهری، سرویس بهداشتی، زائرسرا و تمام سطوحی که مردم با آن تماس دارند، در نوبت های مختلف با مواد شوینده ضدعفونی و استریل می شوند.

حجت الاسلام زارع زاده ادامه داد: همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا در یزد و تاکید مسئولان بر رعایت نکات بهداشتی، تجمع و توزیع مواد غذایی و نذورات اطعامی در امامزادگان و بقاع متبرکه تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در پایان اضافه کرد: بیش از ۱۰ تُن ماده خالص ضدعفونی کننده از محل موقوفات مرتبط، برای پاکسازی فضای امامزادگان، بقاع، مساجد و معابر عمومی از ویروس کرونا، تهیه و بین گروه‌های جهادی و مردمی در محلات مختلف شهرستان یزد توزیع شد.

انتهای پیام/ غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.