سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بیانیه گام دوم انقلاب باید در بودجه سالانه کشور گنجانده شود

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بیانیه گام دوم انقلاب باید در مصوبات قانونی مجلس گنجانده شود تا ضمانت اجرایی پیدا کند.

اسدالله عباسی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اهمیت عمل به بیانیه گام دوم انقلاب در بخش‌های مختلف کشور اظهار کرد: لازم است که مطابق فرمایش مقام معظم رهبری در تمام بخش‌ها و ارکان کشور جوانگرایی صورت گیرد و این نسل وارد چرخه مدیریتی کشور شوند.

او افزود: البته لازم است که از تجارب پیشکسوتان در اداره کشور استفاده شود و نباید عرصه مدیریتی کشور از اشخاص پخته و صاحب تجربه خالی شود، بنابراین به نظر می‌رسد منظور رهبر معظم انقلاب این است که با اعتماد به نسل جدید که دارای نشاط و انگیزه هستند به پیشرفت کشور شتاب بیشتری ببخشیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب یکی از اسناد بالادستی بوده که باید در مصوبات قانونی مجلس گنجانده شود تا ضمانت اجرایی پیدا کند.

عباسی تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب برای آنکه به رشته عمل دربیاید باید در بودجه سالانه کشور گنجانده شود و این رسالتی است که مجلس آتی باید آن را دنبال کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب نباید به سرنوشت اقتصاد مقاومتی دچار شود که تنها جنبه تئوری و نظری داشت و چندان جنبه عملی پیدا نکرد، بنابراین باید برای عملیاتی کردن این بیانیه راهبردهای استراتژیک در پیش گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۴۸ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
این مقام ارشد انتظامی(سردار مهری) تاکید کرد:چرخه خدمت سربازی همچنان ادامه دارست و با ایثارگری سربازان و نیرو‌های مسلح بهترین امنیت را در کشور داریم.
نیروهای مسلح اشتغال دارند و حقوق میگیرند، سربازان چطور؟ سربازان زندگی، آینده، اشتغال، خونه، ماشین، خانواده و غیره نمیخواهند؟
مدت سربازی دو سال زیاد است و کمتر کنید و حقوقی مناسب با شرایط و هزینه های جامعه بهشان بدهید
از رهبر فرزانه و حکیم کمک میطلبم
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
مجلس ترکیه سربازی رو از ۱۲ ماه به ۶ ماه کاهش داده ، مجلس ایران برای رفاه حال سربازان نمیخواد قدمی برداره؟ دوسال خیلی زیاده