سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خودداری ترامپ از توقف تجمع‌های انتخاباتی خود به دلیل شیوع کرونا

رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد قصد ندارد تجمع‌های انتخاباتی خود را به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف سازد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به خبرنگاران گفت قصد ندارد به دلیل آنکه موارد ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در چند مایلی کاخ سفید دیده شده است تجمع‌های انتخاباتی خود را متوقف سازد.

او در پاسخ به این سوال خبرنگاران که آیا کمپین «آمریکا را بزرگ نگهدار» ادامه خواهد یافت، گفت «ما تجمع انتخاباتی بزرگی خواهیم داشت و کارمان را داریم خوب انجام می‌دهیم.»

این اظهارات ترامپ در حالی صورت می‌گیرد که تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا امروز (دوشنبه) از مرز ۵۰۰ نفر گذشت و ۲۲ نفر نیز براثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند. بنا بر گزارش‌های رسمی، بیش از نیمی از ایالت‌های این کشور موارد ابتلا به ویروس کرونا را تایید کرده‌اند. جالب آنکه در واشنگتن نیز موارد ابتلا گزارش شده است. ترامپ در پاسخ به اینکه نگران کرونا در چند مایلی کاخ سفید است یا خیر، گفت اصلا نگران این مسئله نیست.

ویروس کرونا از اواخر ماه دسامبر در شهر ووهان چین شیوع پیدا کرد و از آن زمان تاکنون به بیش از ۱۰۹ کشور و قلمرو در سراسر جهان سفر کرده و ده‌ها هزار نفر را مبتلا ساخته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.