سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‍ معاون سیاسی استاندار قزوین:

کارمندان برای تامین سلامت شهروندان باید سرکار باشند

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: برای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا باید کارمندان اداری و اجرایی طبق مصوبات در محل کار خود حاضر باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: تغییر مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در رابطه با ساعت فعالیت ادارات و بازگشت به روال عادی به علت بالا بردن سلامت شهروندان است و باید کارکنان اداری برای تحقق و اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در محل کار خود حاضر باشند.

حبیبی افزود: دعوت به خانه ماندن برای "عموم" مردم است اگر همه در خانه باشیم پس امور اجرایی را چه کسی باید انجام دهد و مصوبات ستاد مقابله با کرونا چگونه جنبه اجرایی به خود بگیرد؟

معاون سیاسی استاندار اظهار داشت: به مدیران اختیار دادیم که کارکنان ضروری را دعوت به کار کنند و خانم‌های باردار و کسانی که ناراحتی‌های خاصی دارند می‌توانند از مرخصی استفاده کنند و مدیران هم همراهی لازم را خواهند داشت.

حبیبی ادامه داد: حفظ سلامت شهروندان اولویت اصلی دولت و دستگاه‌های اجرایی است و همه دستگاه‌های اداری، نظامی و اجرایی باید همراهی و هماهنگی همه جانبه با دستگاه بهداشت و درمان استان داشته باشند.

او تاکید کرد: به منظور حفظ سلامت کارمندان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی؛ ادارات پرتردد مانند مالیات را تعطیل کردیم و به بانک‌ها هم تاکید شده است با رعایت اصول ایمنی و بهداشتی به ارائه خدمات بپردازند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.