سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین کالا‌های اساسی و میوه تعطیلات نوروز استان مرکزی

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از تامین کالا‌های اساسی و میوه تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  جواد حسنی در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی از تامین کالا‌های اساسی و میوه تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: کالا‌های اساسی و تنظیم بازار در شرایط پیش آمده مورد رصد قرار گرفت و در جلسه تنظیم بازار امروز تصمیماتی درخصوص عرضه کالا‌های اساسی و چگونگی نظارت بر آن گرفته شد.

حسنی افزود: به طور عمده مسائلی که در دستور کار جلسه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی بود بحث برنج، روغن، شکر و گوشت طرح معیشتی بود که هم اصناف و هم فروشگاه‌های بزرگ این اقلام را عرضه می‌کنند و امیدواریم با تصمیماتی که امروز گرفته شد مشکلی در روند، تامین، تهیه و عرضه کالا‌های اساسی، میوه و مرکبات پایان سال پیش نیاید.

او با اشاره به عرضه میوه شب عید در استان مرکزی اضافه کرد: عرضه میوه پایان سال از دیگر موضوعات این جلسه بود که با توجه به شرایط خاص مقرر شد هم غرفه‌های تعاون روستایی و هم بخشی از اصناف در دامنه اتحادیه میوه و تره‌بار این مهم را انجام دهند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: با بنر‌هایی که برای اطلاع‌رسانی نصب و مصاحبه‌هایی که در صدا و سیما پخش می‌شود قیمت و محل عرضه این میوه‌ها در اختیار هم استانی‌ها قرار می‌گیرد که قرار شد چهارشنبه این هفته تاریخ عرضه میوه‌ها مشخص و از طریق نصب بنر در سطح شهر، در فضای مجازی و صدا و سیما اطلاع‌رسانی شود.

او ادامه داد: در شهر اراک مرکز استان مرکزی، ۳۰ غرفه عرضه میوه و در شهرستان‌ها ستاد تنظیم بازار شهرستان تعداد این غرفه‌ها را مشخص می‌کند که تعدادی از این غرفه‌ها صنوف میوه و تره‌بار استان هستند که به کمک غرفه‌ها می‌آیند تا با تعداد مکان‌های عرضه بیشتر از تجمعات جلوگیری کنیم وتقاضا داریم همشهریان نکات بهداشتی را در این تجمعات رعایت کنند، در تهیه و توزیع این اقلام هم نکات بهداشتی رعایت شده است.

حسنی با اشاره به وضعیت عرضه مواد ضدعفونی‌کننده در استان مرکزی گفت: مواد ضدعفونی‌کننده و الکل‌ها علاوه بر داروخانه‌ها، واحد‌های بهداشتی و آرایشی، تجهیزات پزشکی در فروشگاه‌های بزرگ هم عرضه می‌شود و مشکلی در عرضه نداریم.

او تاکید کرد: مشکل صرفا بحث ماسک است که در اختیار وزارت بهداشت و درمان بوده و تنظیم بازار در این زمینه نمی‌تواند خیلی ورود کند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.