سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره منابع طبیعی سمنان:

هشت طرح آبخیزداری سمنان به بهره‌برداری می‌رسد

معصومه منظمی گفت: هشت طرح آبخیزداری و بیابانزدایی شهرستان سمنان با صرف اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در هفته منابع طبیعی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، معصومه منظمی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان گفت: از مجموع هشت طرح آماده بهره‌برداری در هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در شهرستان سمنان، ۲ طرح مربوط به مرتعداری، ۲ طرح مربوط به آبخیزداری، سه طرح مربوط به بیابانزدایی و یک طرح مربوط به افتتاح نهالستان است.

او ادامه داد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های فرهنگی مربوط به هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در سمنان به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس، در فضای مجازی دنبال می‌شود.

منظمی بیان کرد: مطالب آموزنده در زمینه‌های مختلف مانند معرفی گونه‌های سازگار با آب و هوای سمنان، نحوه کاشت درخت، ترویج فرهنگ درختکاری و نقش زنان در ترویج فرهنگ حفاظت از منابع‌طبیعی از جمله برنامه‌های ترویجی سمنان در فضای مجازی است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان گفت: نهالستان با صرف اعتبار پنج میلیارد ریال با ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار اصله نهال گلدانی در هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در این شهرستان افتتاح شد.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.