سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح پیک امید مجازی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان طرح «پیک امید مجازی» را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان و نوجوانان آغاز کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،طرح پیک امید مجازی با هدف برقراری ارتباط کودکان و نوجوانان با کانون و ادامه آموزش و ایجاد سرگرمی آنان در زمینه‌های مختلف از جمله فیلم و انیمیشن اجرا شده است.

علاقه‌مندان با مراجعه به نشانی www.omid.kpf.ir و صفحه‌های کانون در شبکه‌های اجتماعی فایل‌های آموزشی تهیه‌شده‌ی مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون را در زمینه‌هایی مانند قصه گویی (با ابزار و بدون ابزار)، کاردستی، بازی و سرگرمی، نمایش خلاق، عکاسی، تکنیک‌های نقاشی، تائتر کاغذی، نمایش عروسکی، بخش ادبی، معرفی و خوانش شعر و داستان طنز، حافظ خوانی، شاهنامه خوانی، مولوی خوانی و طرح‌های خلاق ادبی مشاهده کنند.

همچنین انتشار فایل تصویری و صوتی برخی از کتاب‌های کانون با قابلیت ذخیره‌سازی (دانلود) برای کودکان و نوجوانان و درگاه‌های فروش کتاب‌های کانون تا یک هفته به صورت رایگان ارایه می‌شوند.

برای دسترسی آسان‌تر کودکان و نوجوانان به فایل‌هایی که مربیان کانون برای همراهی با بچه‌ها تولید و منتشر می‌کنند، علاوه بر این پایگاه، هشتگ‌هایی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با عنوان‌های در دل دارم_ امید، کانون_ امید و پیک_ امید نیز طراحی شده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.