سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدی: بازی تیم ملی فوتبال در فروردین ماه لغو شده است

سرپرست موقت سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: فیفا قصد دارد مسابقات انتخابی جام جهانی را در فیفا دی آینده برگزار کند و ۴ بازی تیم ملی در فروردین به طور قطعی لغو شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهیل مهدی سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خوشبختانه تا امروز هیچ کدام از بازیکنان به کرونا مبتلا نشده است. ما سعی کردیم طبق ضوابط کار را جلو ببریم.


بیشتر بخوانید: آرای جدید کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال اعلام شد


با ضدعفونی و پلمپ مکان‌های ورزشی موارد بهداشتی را رعایت کردیم

او افزود: ما برای برگزاری بازی‌ها بدون تماشاگر از قبل دستورات لازم را گرفته بودیم و سعی کردیم با ضد عفونی و پلمپ مکان‌های ورزشی تا حدود بسیار زیادی موارد بهداشتی را رعایت کنیم.

سرپرست سازمان لیگ برتر درباره اینکه آیا بازیکنان هم موارد بهداشتی را رعایت کرده اند یا خیر بیان داشت: این یک موضوع شخصی است و به خود بازیکن مربوط می‌شود که چطور موارد بهداشتی را چه در زمین فوتبال و چه در زندگی شخصی رعایت کند.

بازی‌های تیم ملی در فروردین ماه لغو شد

او درباره به تعویق افتادن بازی‌های تیم ملی در انتخابی مقدماتی جام جهانی گفت: با توجه به اینکه زمان بسیار زیادی تا آغاز مرحله نهایی انتخابی جام جهانی وجود دارد فیفا تصمیم گرفت که مسابقات انتخابی جام جهانی را در فیفا دی‌های آینده برگزار کند و ۴ بازی تیم ملی در فرودین ماه به طور قطعی لغو شده است.

سعی داریم ۴ بازی آینده تیم ملی را در شهریور ماه برگزار کنیم

سرپرست سازمان لیگ عنوان کرد: به احتمال زیاد ۴ دیدار ما در شهریور و مهر ماه که تاریخ فیفا دی هم در آن قرار دارد برگزار خواهد شد. ما می‌خواهیم در ۲ دیدار مقابل بحرین و عراق از وجود تماشاگران خود استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید: مسئول نظارت بر عملکرد مدارس فوتبال پرسپولیس منصوب شد


مهدی درباره اینکه مسابقات لیگ برتر چه زمانی به پایان می‌رسد بیان داشت: اگر بتوانیم ادامه مسابقات را در همان تاریخ ۱۴ فروردین شروع کنیم به احتمال بسیار زیاد لیگ بعد از ماه مبارک رمضان به پایان خواهد رسید.

‌می‌خواهیم در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا میزبان باشیم

او بیان داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا تیم‌های منطقه غرب آسیا به ۲ گروه تقسیم شدند. در جلسه‌ای که به میزبانی کشور قطر برگزار شد، نمایندگان ما اطلاعات بسیار خوبی را ارائه دادند. در این جلسه قطری‌ها خواستار این شدند که مسابقات هر چه زودتر در یک کشور مشخص برگزار شود. ما بازی‌ها رفت خودمان را در کشور‌های ثالث برگزار کرده ایم و انتظار داریم که در بازی‌های برگشت میزبان باشیم.

انتظار می‌رود مرحله حذفی لیگ قهرمانان شهریور برگزار شود

او افزود: به نظر می‌رسد مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هم مثل جام جهانی در شهریور برگزار شود. مرحله مقدماتی در مرداد و مرحله حذفی در شهریور ماه برگزار می‌شود.

استقلال و پرسپولیس با مربیان سابق خود به توافق نرسیدند

رئیس کمیته حرفه‌ای سازمان لیگ برتر فوتبال درباره شکایت شفر و برانکو از استقلال و پرسپولیس گفت: برانکو شفر سال گذشته در کشورمان حضور داشتند و قراردادهای خود را با هر ۲ باشگاه لغو کردند. به همین دلیل اعتراض و درخواست خود را به هر ۲ باشگاه فرستادند و حتی کپی مکاتبات آن‌ها هم به ما ارسال شد. هنوز استقلال و پرسپولیس با این مربیان به توافق نرسیده اند.


بیشتر بخوانید: استقلال در صدد خرید زمان برای پرداخت بدهی‌ها


استقلال و پرسپولیس تا ۹ شهریور فرصت دارند با مربیان خارجی تسویه کنند

او افزود:ما ۲ تاریخ داریم. یکی ۹ اردیبهشت و دیگری ۹ شهریورماه است. هر کسی که اعتراضی دارد چه خارجی و چه داخلی باید قبل از ۹ اردیبهشت ماه اعتراض خود را به ما اعلام کند و این مبنای رسیدگی می‌شود.

کلمه مهندسی را به سمت منفی نبریم

مهدی درباره مهندسی لیگ گفت: خیلی درباره این موضع صحبت شده و به نظر من یک نوع بی عدالتی است. ما همه از یک خانواده هستیم. خانواده فوتبال تا آنجا که بتواند در کنار هم باید یک فضای نشاط آور و دوستی را ایجاد کند تا مردم و هواداران از آن لذت ببرند. متاسفانه در سال‌های اخیر بین هواداران یک سری درگیری به وجود آمده است. به نظر من مهندس کلمه بسیار خوبی است و بهتر است این کلمه را به سمت منفی نبریم. حرفه‌ای بودن فقط به داخل زمین فوتبال مربوط نمی‌شود، بلکه باید در خارج از زمین مسابقه هم افراد حرفه‌ای باشند.


بیشتر بخوانید: انتقاد تند ملی پوش سابق فوتسال علیه سرمربی تیم ملی


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.