سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان:

تعطیلی لیگ برتر فوتبال تصمیم درستی بود/ تارتار نگران سلامتی بازیکنان است

بهادری گفت: تعطیلی لیگ برتر فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا تصمیم درستی بود که مسئولان آن را اتخاذ کردند.

عطاالله بهادری رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعطیلی مسابقات لیگ برتر اظهار داشت:  ما تابع تصمیماتی هستیم که در سطح کشوری اتخاذ می‌شود. با شرایط خاصی که پیش آمده و به دلیل نگرانی‌ها از انتشار ویروس کرونا، تصمیم بر این شد که برای مدتی مسابقات برگزار نشود. به اعتقاد من تعطیلی لیگ تصمیم درستی بود و باید این اتفاق می‌افتاد، زیرا بحث سلامتی انسان‌ها در میان است و هرگونه اجتماع انسانی می‌تواند به گسترش این ویروس کمک کند. در ورزشگاه‌ها افراد زیادی برای برگزاری و تماشای یک مسابقه دور هم جمع می‌شوند.

رئیس هیئت مدیره نفت مسجد سلیمان در ادامه گفت: هر تعطیلی و وقفه‌ای تبعات منفی خاص خودش را دارد، اما در این مقطع باید جنبه مثبت که جلوگیری از ابتلا به این ویروس است را در نظر بگیریم. به هر حال آمادگی بازیکنان با این وقفه کمتر می‌شود و مدتی زمان می‌برد تا تیم‌ها به آمادگی و انسجام لازم برای ادامه مسابقات برسند، اما دیگر راهی نمانده و از سر اجبار این تصمیم گرفته شد. در حال حاضر مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شده و هر کشور دیگری که چنین شرایطی داشته باشد، چنین تصمیمی می‌گیرد، زیرا لغو مسابقات اجتناب ناپذیر است.


بیشتر بخوانید: بازیکن نفت مسجد سلیمان: جان آدم‌ها مهم‌تر از قهرمانی در لیگ برتر است


بهادری درباره دلایل حضور نداشتنش در ورزشگاه برای تماشای بازی نفت مسجد سلیمان و پیکان عنوان کرد: قبل از بازی با پیکان تارتار درخواست کرد مسابقات به لغو شود، زیرا ذهن او درگیر سلامتی بازیکنان بود. برای احترام به قانون و به این دلیل که یک بیمار می‌تواند بیماری را به یک جمع منتقل کند، برای تماشای بازی تیم به ورزشگاه نرفتم. تارتار از نرفتن ما به ورزشگاه ناراحت بود، اما به خود او گفتم که تمام بازیکنان تیم مانند اعضای خانواده ما هستند. برای احترام به قانون که این بازی را بدون تماشاگر کرده بود و همچنین سلامت عوامل برگزاری، به ورزشگاه نرفتم. به غیر از این بازی در تمام مسابقات دیگر در ورزشگاه حاضر بودم.

او افزود: به اعتقاد من نفت مسجد سلیمان تا به اینجای کار فصل خوبی را گذرانده و ما با تلاش‌ بازیکنان، کادرفنی و کادر مدیریتی در کنار حمایت‌های هواداران پر شور و مسئولان استانی توانستیم نتایج خوبی بگیریم. در این شرایط سخت، امید مردم مسجد سلیمان به تیم شهرشان است و امیدوارم بتوانیم در ادامه مسابقات هم  آن‌ها را شاد کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
مامردم تااخرپشت نفتmisهستیم اگردست بدخاهان قطع شوداوضاع نفت ومردم بهترهم میشود.