سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موجران شهرداری بانه از پرداخت اجاره اسفند معاف شدند

شهردار بانه گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و به منظو کمک به کسبه و اصناف، کرایه اسفند ماه از موجران مغازه‌های شهرداری این شهر دریافت نمی‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، وریا وثوقی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور بر بازار بانه تاثیر منفی زیادی گذاشته است، گفت: بسیاری از مغازه داران پاساژ‌ها که اجاره نشین شهرداری هستند با توجه به رکود بازار توان پرداخت اجاره ندارد بر همین اساس شورای اسلامی و شهرداری تصمیم گرفتند اجاره اسفند ماه این افراد بخشیده شود.

او افزود: برای پیشگیری از شیوع کرونا تمام امکان عمومی بانه شامل پارک ها، سرویس‌های بهداشتی و پایانه‌ها هر ۱۲ ساعت یک بار توسط نیرو‌های شهرداری با محلول مخصوص ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

وثوقی افزود: در راستای کمک به پرسنل بخش کرونای بیمارستان رازی بانه، شهرداری ۲۰۰ دست لباس ایزوله به آن‌ها اهدا کرد همچنین ۱۰۰ میلیون ریال کمک نقدی نیز به کمپین هه‌نگاویک بو ژیان (تلاش برای زندگی) به جهت تهیه محلول ضدعفونی کننده و توزیع رایگان آن میان مردم اختصاص یافت.

او  یادآور شد: هشدار‌های لازم مبنی بر در خانه ماندن به شهروندان داده شده و تعداد زیادی از بیلبورد‌های سطح شهر نیز مزین به پیام‌های آموزشی در بحث پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شده و تمام راهکاری پیشگیری از طریق این تبلیغات به مردم ارائه می‌شود.

شهردار بانه تاکید کرد: به منظور رفاه حال شهروندان مهلت برخورداری از تخفیف عوارض شهرداری تا پایان اردیبهشت مال سال ۹۹ تمدید شد همچنین مصوب گردید تا در ۲ ماه نخست سال آینده بر اساس لایحه درآمدی سال ۹۸ فعالیت کنیم.

او گفت: برای تهیه ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی کننده کارکنان بخش حمل و نقل درون شهری نیز ۱۰۰ میلیون ریال هزینه کردیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.