سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوخت گیری اجباری اپراتورها در جایگاه های سوخت

رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مبارزه با کرونا استان سمنان بر اجباری شدن سوخت‌گیری در جایگاه‌های سوخت استان توسط اپراتور خبر داد و گفت:مردم برای سوخت‌گیری از خودروی خود خارج نشوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، قاسم شریفی رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مبارزه با کرونا استان سمنان ضمن اشاره به مقررات وضع شده در حوزه مقابله با کرونا برای جایگاه‌های سوخت و سی ان جی در سطح استان سمنان، گفت: عدم وجود مایع ضدعفونی کننده و دستکش یک بار مصرف در جایگاه‌های سوخت یکی از مسائلی است که ستاد مبارزه با کرونا به شدت با آن برخورد خواهد کرد.

او با بیان اینکه دیگر الزام جایگاه‌های سوخت، ارائه سوخت مورد نظر مردم توسط اپراتور است، افزود: مردم برای سوخت‌گیری از خودروی خود خارج نشوند و لذا مسئولان جایگاه ملزم هستندتا به مردم دستکش ارائه کنند.

شریفی  تصریح کرد: در صورت تکرار تخلف، جایگاه‌ها با هماهنگی مراجع مرتبط پلمپ خواهند شد.

رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مبارزه با کرونا استان سمنان بیان کرد: ضدعفونی کردن نازل‌ها پس از هر سوخت‌گیری از دیگر اقداماتی است که جایگاه‌های سوخت باید در سطح استان به آن پایبند باشند و این مقررات نه برای سخت‌گیری بلکه برای حفظ سلامت خود کارگران جایگاه‌ها و مردم صورت می‌گیرد در نتیجه انتظار است تا همکاری خوبی برای اجرای این مصوبات شود.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.