سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوع شدن بازیافت زباله در شهر‌های استان قزوین

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری قزوین گفت: هیچگونه بازیافت زباله‌ای در شهر‌های این استان انجام نمی‌شود و این موضوع به تمامی شهرداری‌های قزوین نیز ابلاغ شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مصطفی صالحی مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری گفت: براساس تصمیم ستاد پیشگیری از کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان، به همه شهرداری‌های این استان، به خصوص ۱۰ شهر بزرگ ابلاغ شده است تا هیچ اقدامی درباره بازیافت زباله صورت نگیرد تا این کار توسط ماشین‌آلات موجود در مجتمع دفع زباله محمدآباد و به صورت اتوماتیک انجام شود.

صالحی ادامه داد: با توجه به اینکه این روز‌ها شهروندان کشور و استان درگیر ویروس کرونا هستند ضمن رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، باید سلامت افرادی که در حوزه پسماند و جمع‌آوری زباله مورد توجه جدی قرار بگیرد و به همین منظور نیز عملیات جمع‌آوری تا اطلاع بعدی و از بین رفتن این بیماری، در سطح شهر‌های استان تعطیل اعلام شده است.

این مسئول حوزه شهری با بیان اینکه ابلاغ ممنوعیت جمع‌آوری زباله شنبه گذشته به تمامی شهرداری‌ها ابلاغ شده است، تاکید کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده، نیروی انتظامی در صورت مشاهده حق برخورد با افراد خاطی را دارد و شهروندان نیز در صورت مشاهده این اقدام، مراتب را می‌توانند به سازمان پسماند شهرداری‌ها گزارش دهند.

صالحی خاطرنشان کرد: این در حالی است که عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی، پارک ها، مجتمع‌ها و تمامی نقاطی که محل تردد شهروندان قزوینی است همه روزه توسط عوامل شهرداری‌ها صورت می‌گیرد و در عین حال به مردم توصیه می‌شود که در منزل خود بمانند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.