سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان مطرح کرد؛

اجرای طرح رنگ نیکوکاری در خانه ها در استان سمنان

محسن مسعودیان راد گفت: به علت شیوع ویروس کرونا، طرح رنگ نیکوکاری در خانه ها جایگزین زنگ نیکوکاری در مدارس شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: در این طرح ، مردم استان سمنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به صورت غیرحضوری و از طریق تلفن همراه با شماره گیری آنی #*۱*۸۸۷۷* و سپس وارد کردن کد ۰۲۳ کمک‌های خود را به نیازمندان در آستانه سال نو پرداخت کنند.

او افزود : مردم همچنین می توانند وجوه نقدی را به شماره‌ حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند.

مسعودیان راد با اشاره به اینکه کد دستوری # ۰۲۳*۸۸۷۷* برای دریافت کمک های مردمی به نیازمندان استان سمنان فعال شده است تصریح کرد: مردم می توانند با این طرح ، نیازمندان را در روز‌های پایانی سال و آغاز سال نو خوشحال و شعار "عید را به خانه هایشان ببریم" را محقق کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت : بسیاری از مددجویان به علت درخواست‌های حمایتی و کمک‌های موردی که دارند به شعبات کمیته ‌های امداد در این استان مراجعه می‌کنند که این امر در شرایط کنونی ضروری نیست و مددجویان کمیته امداد می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی e.emdad.ir و درج کد ملی و شماره شناسنامه، وارد سامانه شده و اقدام به ثبت و ارسال درخواست کنند.

او تصریح کرد: تاکنون 2 هزار درخواست الکترونیکی در استان سمنان ثبت شده است.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.