سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی سامانه پاسخگویی و مشاوره کرونا در قزوین

برای دریافت پاسخ سوالات کرونایی به ۱۱۵ زنگ بزنید

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،محمدحسن ارداقیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت : سامانه پاسخگویی و مشاوره ۱۱۵ در مورد بیماری کرونا با ۱۰ خط برای ارائه مشاوره به هم استانی‌ها و پاسخ به پرسش‌های آنان همزمان با میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) راه اندازی شد .

ارداقیان اضافه کرد : با شماره گیری ۱۱۵ و انتخاب شماره ۱ به این سامانه متصل شوید و پرسش‌های خود را در مورد کرونا، علائم این بیماری، چگونگی برخورد با بیماری در صورت داشتن علائم، شیوه‌های گندزدایی دست ها، سطوح و مواد غذایی و مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت مطرح کنید .

او افزود : خط ملی ۴۰۳۰سامانه ۱۹۰ و ۱۶۶۰ برای پاسخگویی به سوالات مردمی در مورد کروناست .
انتهای پیام/ا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.