سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکان اهالی قم در مراکز اقامتی آذربایجان شرقی شایعه است

رئیس اتحادیه مهمانپذیران و هتلداران آذربایجان شرقی با بیان این‌که هیچ مراجعه کننده‌ای از قم به منظور اسکان در استان وجود ندارد، گفت: اسکان اهالی قم در مهمانپذیر‌های استان شایعه بوده و از مردم درخواست می‌شود به این شایعات توجه نکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،احد سمند رئیس اتحادیه مهمانپذیران و هتلداران آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر هیچ گونه مسافری از استان‌های درگیر ویروس کرونا برای مهمانپذیر‌های استان پذیرش نمی‌شود و باتوجه به تصمیم اتخاذ شده از سوی استاندار محترم پذیرای میهمانان نوروزی هم نخواهیم بود.

او با اشاره به وجود ۶۰ مهمانپذیر در استان، ادامه داد: از این تعداد ۲۲ مهمانپذیر در سطح شهر تبریز بوده که باتوجه به شیوع ویروس کرونا، بیش از نصف آن‌ها تعطیل شده است.

اوبا بیان این‌که به دنبال شیوع کرونا، هتل‌ها و مراکز اقامتی استان ضرر بسیاری را متحمل شده اند، گفت: سطح اشغال تخت به شدت پایین آمده است و به نحوی می‌توان گفت در حال حاضر سطح اشغال به حدود پنج درصد رسیده است.

سمندر خاطرنشان کرد: متاسفانه به دنبال این موضوع بخش خصوصی نیز ضرر‌های اقتصادی زیادی را متحمل شده؛ چرا که حقوق و بیمه پرسنل مراکز اقامتی تعطیل شده نیز واریز می‌شود.

او عنوان کرد: هر روز مرتبا از مراکز اقامتی فعال بازدید‌های لازم به عمل آمده و موارد لازم برای پیشگیری و اقدامات بهداشتی رعایت می‌شود.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.