سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رژیم صهیونیستی مسافران سه ایالت آمریکا را قرنطینه می‌کند

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد افرادی که از سه ایالت آمریکا می‌آیند را در فهرست قرنطینه دو هفته‌ای به منظور جلوگیری از شیوع کرونا قرار می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جرزالم پست، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در نظر دارد برخی از ایالت‌های آمریکا را به فهرست مکان‌هایی که مسافران آن‌ها باید تحت قرنطینه قرار گیرند، اضافه کند.

یک مقام وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای اعلام کرد این وزارتخانه تصمیم دارد در مورد آمریکا به صورت ایالتی تصمیم گیری کند. به این ترتیب از شنبه شب تنها مسافران ایالت‌های واشنگتن، نیویورک و کالیفرنیا نیاز به قرنطینه ۱۴ روزه دارند. ایالت‌های دیگر نیز ممکن است در آینده به فهرست قرنطینه اضافه شوند.

برآورد می‌شود تعداد صهیونیست‌هایی که مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا هستند و هم اکنون در قرنطینه به سر می‌برند به ۸۰ هزار نفر برسد.

ویروس جدید کرونا که با نام کووید ۱۹ شناخته می‌شود اولین بار در اواخر دسامبر در شهر ووهان چین دیده شد و به دنبال آن مقامات چینی، شهر ووهان و استان هوبئی را قرنطینه کردند. چین توانست با اقدامات به موقع و همکاری شهروندان خود پس از دو ماه و نیم به خوبی این بیماری به شدت واگیردار را تحت کنترل دربیاورد و در حال حاضر روند شیوع آن در این کشور نزولی شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.