سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار لیتر نفت در منطقه نفتی زاهدان توزیع می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: روزانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار لیتر نفت سفید در شهرستان‌های زیرپوشش این منطقه نفتی توزیع می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محسن وزارتی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: روزانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار لیتر نفت سفید در شهرستان‌های زیرپوشش این منطقه نفتی توزیع می‌شود تا جاییکه در زابل تمامی شعبه‌ها با وجود داشتن نفت زیاد درخواست کننده و خریدار ندارند.

محسن وزارتی اظهار داشت: هیچگونه مشکل کمبود نفت در منطقه نفتی زاهدان نداریم و و توزیع به صورت روزانه انجام می‌شود.

او در باره اقدامات انجام شده در زمینه رفع مشکل توزیع گازمایع در استان گفت: به منظور تسهیل و رفع دغدغه شهروندان در منطقه نفتی زاهدان و جلوگیری از شیوع و انتقال بیماری کرونا از طریق صف‌های طولانی گازمایع، توزیع سیلندر‌های گاز به صورت الکترونیکی آغاز شده که با اجرای این طرح ضمن برچیده شدن صف‌های طولانی، سبب تامین نیاز شهروندان در کوتاهترین زمان ممکن می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان افزود: با اجرای این طرح شرکت توزیع کننده موظف است ظرف ٧٢ ساعت سیلندرگاز مایه را به مشترکان تحویل دهد و در غیر این صورت شهروندان می‌توانند شکایت خود را به ستاد استانی طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع با شماره ٣٣٤٣٠٤٢٤ اعلام کنند.

او بیان کرد: طرح توزیع سیلندر گازمایع با استفاده از زیرساخت بانکی در حال اجراست و توزیع سیلندر‌های ۱۱ کیلویی گازمایع با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار درب منزل شهروندان انجام می‌شود.

وزارتی گفت: با توجه به اینه اجرای این طرح در آغاز راه است احتمال بروز مشکلاتی وجود دارد که به مرور رفع خواهد شد و دریافت گاز به راحتی برای مشترکین امکانپذیر خواهد بود.

شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با ۶۲ جایگاه عرضه سوخت، وظیفه تامین سوخت نواحی مرکزی زاهدان، زابل، خاش و سراوان در سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.