سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش نشانان کرمانی از وقوع یک فاجعه جلوگیری کردند

به دنبال پخش مقدار قابل توجهی گازوئیل از قسمت بار یک کامیونت در سطح یک کیلومتر از بزرگراه آیت الله خامنه‌ای کرمان، بلافاصله آتش نشانان محل را ایمن سازی و از حادثه ثانویه جلوگیری کردند.

جهانشاهی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه دیشب موضوع پخش شدن مقدار قابل توجهی گازوئیل در بزرگراه آیت الله خامنه‌ای، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

او افزود: بلافاصله بیست نفر آتش نشان از ۴ ایستگاه سازمان آتش نشانی به همراه ۵ دستگاه خودرو اطفاء حریق در محل حادثه حاضر و عملیات ویژه اطفاء حریق را آغاز کردند.

جهانشاهی با اشاره به جاری شدن حجم بسیار زیادی گازوئیل به طول تقریبا یک کیلومتر بر سطح بزرگراه و با توجه به طعمه حریق شدن ۲ دستگاه خودروی عبوری و احتمال خطر آتش سوزی وسیع تر و طعمه حریق شدن خودرو‌های بیشتر تصریح کرد: مخزن مواد قابل اشتعال که حاوی مقدار زیادی گازوئیل بود، از قسمت بار یک کامیونت خارج و همین سبب جاری شدن این حجم از گازوئیل در سطح بزرگراه شده بود.

 

او به اقدامات صورت گرفته به منظور ایمن سازی محیط اشاره کرد و بیان داشت: آتش نشانان با مسدود کردن مسیر و حضور عوامل نیروی انتظامی در محل، از تردد دیگر خودرو‌ها در محل حادثه جلوگیری کردند و پس از آن، با انجام خاک پاشی با کمک عوامل شهرداری، محل ایمن سازی و از حادثه ثانویه جلوگیری شد.

جهانشاهی تأکید کرد: مردم باید در هنگام حوادث مشابه از تردد و تجمع در محل حادثه جداً خودداری کنند، چرا که کوچکترین اتفاق و بی احتیاطی می‌تواند منجر به حوادث بسیار خطرناک و غیر قابل جبرانی شود.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: شهرداری ، حوادث ، آتش سوزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.