سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسولی نژاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پرداختن صحیح به قانونگذاری و نظارت دقیق، کارایی مجلس را افزایش می‌دهد

منتخب مجلس یازدهم گفت: پرداختن صحیح به بحث قانونگذاری و وجود نظارت دقیق می‌تواند کارایی مجلس را افزایش دهد.

سید احمد رسولی نژاد منتخب مردم در مجلس یازدهم و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اولویت‌هایی که باید در مجلس یازدهم به آن پرداخته شود گفت: مردم انتظار دارند که مجلس یازدهم یک مجلس توانمند، کارآمد، مردمی و انقلابی باشد، به همین خاطر باید اولویت‌هایی که مجلس یازدهم دارد همان اولویت‌های مردم باشد و مشکلاتی که مردم در زندگی خود با آن درگیر هستند را حل و رفع کند.

او افزود: مشکلات تورم، مبارزه با بیکاری، رکود، گرانی، کاهش ازدواج، افزایش طلاق، کاهش ارزش پول ملی، مشکلاتی هستند که ما در جامعه امروز با آن رو به رو هستیم و به همین خاطر باید اولویت مجلس یازدهم، پرداختن به این امور و ارائه طرح از سوی کمیسیون‌های تخصصی در قالب طرح‌های یک فوریتی باشد. مجلس یازدهم باید با طرح‌های ضربتی و انقلابی ظرف چند ماه اول شروع فعالیت خود، تاثیرش را در جامعه نشان بدهد.

رسولی نژاد همچنین عنوان کرد: در کنار فعالیت‌های مجلس، دستگاه‌های نظارتی باید وظایف خود را با قدرت انجام دهند؛ دستگاه‌هایی مانند دیوان محاسبات، قوه قضائیه، سازمان بازرسی کل کشور به خوبی نظارت کنند و این وظیفه را به خوبی انجام دهند، می‌تواند اتفاقات خوبی در کشور رخ بدهد و جلوی خیلی از مفاسد گرفته شود.

او در پایان گفت: پرداختن صحیح به بحث قانونگذاری و وجود نظارت دقیق می‌تواند کارایی و توانمندی مجلس را افزایش دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.