سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیاز فوری پرستاران شرق گیلان به تجهیزات حفاظتی

نظام پرستاری شرق گیلان در اطلاعیه‌ای با اعلام نیاز‌های فوری و ضروری به تجهیزات حفاظتی خواستار کمک‌های مردمی و خیران شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نظام پرستاری شرق گیلان در اطلاعیه‌ای با اشاره به بحران کرونا اعلام کرد: کادر پرستاری و گروه‌های پیراپزشکی بیمارستان های شرق گیلان شامل شهید انصاری رودسر، نیکوکار املش، امینی لنگرود، پیروز لاهیجان، میلاد لاهیجان، شفا لاهیجان، غدیر سیاهکل و کوثر آستانه اشرفیه نیاز مبرم و فوری به ماسک، لباس و تجهیزات حفاظتی دارند.

این تشکیلات به عنوان متولی و ارگان صنفی پیگیر مشکلات و مطالبات گروه‌های پرستاری از هموطنان و مردم خواست: به یاری و حمایت از پرستاران و گروه‌های پیراپزشکی در شرق گیلان بپردازند.

این گروه ارسال تجهیزات حفاظتی شامل ماسک طبی، ماسک N ۹۵، گان و شیلد محافظتی، دستکش لاتکس و دستکش یکبار مصرف، عینک محافظ، لباس محافظتی مخصوص را از اقلام مورد نیاز فوری ذکر کرده است.

در این اطلاعیه آمده است: متاسفانه به دلیل کمبود تجهیزات، بسیاری از همکاران ما دچار بیماری شده و شاهد ریزش شدید نیرو هستیم که برای ادامه مبارزه با کرونا نیاز مبرم به حمایت مادی و معنوی تمامی همشهریان و هموطنان و خیرین داریم.

این گروه تاکید کرده است که دریافت کمک‌های نظام پرستاری شرق گیلان به محوریت لاهیجان با هماهنگی و تحت نظارت و حسابرسی مستقیم دادستان لاهیجان و شورای تامین این شهرستان انجام می‌شود.

نظام پرستاری شرق گیلان برای واریز کمک‌های مادی شماره کارت ۳۰۷۸-۰۰۰۸-۶۳۷۰-۵۸۹۴ را اعلام کرده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.