سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکلی در بودجه فضای سبز سال آینده تبریز نداریم

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در مورد بودجه فضای سبز برای سال آینده مشکلی نداریم و امیدواریم در فصل بهار بتوانیم قسمت عمده‌ای از درختکاری، کاشت نهال و گل آرایی در سطح شهر را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،شهرام دبیری رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در بازدید از مرکز تولیدات گل و گیاه شهرداری تبریز با اشاره به آماده سازی و پرورش گل برای کاشت در عید نوروز و فصل بهار، اظهار کرد: در طراحی فضای سبز شهری، به استفاده از طراحی‌های زیبایی آفرین، تاکید داریم.

او ادامه داد: در مرکز تولیدات گل و گیاه شهرداری تبریز نهال‌های زیادی کاشته می‌شود که امیدواریم این موضوع تقویت شود تا بتوانیم در امر پرورش گل و گیاه خودکفا شده و همه نهال‌ها و گل‌های مورد نیاز را خودمان پرورش دهیم.

او با بیان این‌که تولید و پرورش گل و گیاه موجب اشتغالزایی نیز می‌شود، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم چنین فرصت‌ها و مکان‌هایی را توسعه داده و در آینده خودکفا شویم. با تقویت مرکز تولیدات گل و گیاه شهرداری تبریز، می‌توانیم در تولید گل و نهال به خودکفایی برسیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز  افزود: سال آتی که سال فضای سبز و درختکاری نامگذرای شده و طراحی و اقدامات فضای سبز به گونه‌ای خواهد بود که بتوانیم قدم‌های خوبی برداشته و کاشت یک میلیون اصله نهال را عملیاتی کنیم.

دبیری گفت: در نظر داریم این یک میلیون اصله نهال به صورت پایدار پرورش یابد؛ از مردم هم می‌خواهیم در این زمینه مشارکت کنند و خودشان پای کار آمده و در نگهداری این نهال‌ها به شهرداری کمک کنند.

او در خصوص میزان تخصیص بودجه برای فضای سبز در سال ۹۹، ادامه داد: هم در بودجه سال ۹۹ و هم در تبصره‌ها رقم خوبی برای توسعه فضای سبز اختصاص پیدا کرده است.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.