سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از هم اکنون؛

امام زاده عبدالله (ع) بافق از پذیرش زائر معذور است

فرماندار بافق با اشاره به شیوع ویروس کرونا، گفت: امام زاده عبدالله (ع) بافق از پذیرش زائر معذور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،  محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس این شهرستان از ممنوعیت فعالیت هیئت های مذهبی و تجمعات، تعطیلی امام زاده عبدالله (ع)، کاهش بارگیری و حمل بار با کامیون و رفع کمبود اقلام بهداشتی در این شهرستان خبر داد و گفت: فعالیت و تجمعات هیئت مذهبی و مداحان ممنوع است و این موضوع به آن‌ها ابلاغ می‌شود.

او با تاکید بر ضرورت رعایت بهداشتی از سوی همه شهروندان، افزود: با صنوفی که موازین بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد جدی تا حد پلمپ صورت می گیرد.

فرماندار بافق به تعطیلی فعالیت امام زاده عبدالله (ع)  بافق در زمینه پذیرش زائران و مسافران اشاره و ادامه داد: از صبح امروز کنترل ورودی بافق از سمت کرمان انجام می گیرد و برنامه ریزی‌های لازم جهت کنترل ورودی‌ها از سمت بهاباد و یزد هم انجام شده است.

زاده رحمانی با بیان اینکه شرکت سنگ آهن حمل بار را به ریلی و واگن سوق داده است، تصریح کرد:کاهش بارگیری و حمل بار با کامیون در محور‌های شهرستان بافق صورت می‌گیرد و در شورای ترافیک ممنوعیت ورود کامیون به شهر در محور‌های شهرستان اعلام می‌شود.

او ادامه داد: محیط‌های معدنی و کارگری طبق اصول کشوری و بر اساس اقدامات واحد ایمنی و بهداشت به ویژه سنگ آهن مرکزی و کارخانجات رصد می‌شود.

رفع کمبود اقلام بهداشتی بزودی

فرماندار بافق با اشاره به رفع کمبود‌های لوازم بهداشتی در شهرستان، گفت: تصمیم گرفته شده تا دو داروخانه دیگر به داروخانه شبانه روزی شهرستان اضافه یا ساعت کار آن‌ها افزایش یابد.

بهبود و قرنطینه دو نفر مبتلا به کرونا در شهرستان و تست منفی ۹نفر دیگر از دیگر مباحثی بود که از سوی زاده رحمانی مطرح شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.