سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقابله با شیوع کرونا در شاهین شهر

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر از همکاری شبکه بهداشت و شهرداری شاهین شهر برای مقابله با شیوع کرونا در این شهر خبر داد.

جواد نصر رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در گفتگو اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: آموزش شهروندان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از ابتلای همشهریان در دستور کار این سازمان قرار گرفته و در جلسات مستمر سیاست گذاری و تصمیم گیری که در فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان و سایر سازمان‌ها صورت گرفت حضور یافتیم.
 
او ادامه داد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقدام به طراحی و چاپ حدود ۳۰۰ متر مربع بنر با موضوع اطلاع رسانی و آموزش شیوه‌های کنترل شیوع ویروس کرونا و نصب آن در تمامی سطح شهر نموده است.

ئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر افزود:۳۰ هزار پیامک برای مخاطبان ارسال شده و فایل آموزشی و توصیه‌های بهداشتی از طریق فضای مجازی و سایت سازمان اطلاع رسانی شده و بیش از هزار پوستر در معرض دید عموم قرار گرفت، شهروندان باید راهکار‌های پیشگیری و درمانی را براساس آموزش‌های خودمراقبتی ارائه شده در نظر گرفته و اجرا کنند.

نصر افزود: کلیه کلاس‌های آموزشی در سطح ورزشگاه‌ها و فرهنگسرا‌ها به منظور عدم ایجاد تجمع و کنترل شیوع بیماری تعطیل گردیده و این مراکز به صورت مستمر ضد عفونی می‌گردند و تهیه و توزیع اقلام بهداشتی نظیر ماسک و مواد ضد عفونی و... بین پرسنل صورت گرفته است.

او از عموم شهروندان خواست به شایعات توجه نکنند و اخبار صحیح را از سایت‌های معتبر دنبال کنند.
 
 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: کرونا ، شاهین شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
حمیدرضا نوری
۱۹:۲۵ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
واقعا خسته نباشید تشکر میکنم بابت تمام زحماتی که برای همشهریان میکشید
مهزیار
۲۱:۳۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
پس چطور برای ۴ تا سیم کارت ما پیام نیومد