سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اقدام جایگاه داران CNG به تامین لوازم ضدعفونی کردن نازل‌ها

آخوندی گفت: جایگاه داران CNG با توانی که دارند اقدام به تامین لوازم ضدعفونی کردن دیسپنسر‌ها کرده اند.

نادرآخوندی  عضو هیئت مدیره انجمن صنفی CNG کشور در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص ضدعفونی کردن جایگاه های CNG، گفت: پیرو بیانیه‌ ها و سفارشات مکرر وزارت بهداشت و درمان و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اقداماتی برای ضد عفونی کردن جایگاه های CNG انجام داده ایم. 

او بیان کرد: متاسفانه بیشتر خودرو‌های حمل و نقل عمومی از سوخت CNG استفاده می کنند و رانندگان تاکسی‌ها روزانه با هزاران نفر روبه رو می شوند، اما متاسفانه شهرداری‌های سراسر کشور که ۷۵ درصد از جایگاه‌های CNG تحت مالکیت آنهاست، فقط به فکر درآمد و اجاره‌های خودشان هستند.

نبود لوازم ضد عفونی از قبیل الکل در بازار

او ادامه داد: جایگاه داران CNG با توانی که دارند اقدام به تامین لوازم ضدعفونی کردن نازل‌ها کرده اند و هر روز این کار مرتب انجام می‌ گیرد اما مشکل اساسی نبود لوازم ضد عفونی از قبیل الکل در بازار است.


بیشتر بخوانید: جزئیات تعطیلی 130 جایگاه سوخت C.N.G/نسبت غیر منطقی قیمت بنزین و سی ان جی در کشور


عضو هیئت مدیره انجمن صنفی CNG کشور افزود: بهره برداران جایگاه‌های CNG تحت مالکیت شهرداری‌های سراسر کشور در یک ماه گذشته به اندازه کافی متضرر شده اند. شهرداری‌ها در یکسال گذشته چه در خصوص تحریم‌ها که همکارانمان را با ورشستگی رو به رو کرده است هیچگونه همکاری نداشتند و نهایت مشکلات را به فعالان خدمتگذار این صنف مهیا کرده اند.

آخوندی تشریح کرد: عدم همکاری و عدم تامین لوازم ضد عفونی برای جایگاه‌های CNG در این شرایط حساس و بحرانی قابل تحمل نیست از این رو از دکتر رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه تقاضا داریم نسبت به بی توجهی شهرداران به امر مهم دستور رسیدگی صادر کنند.

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی CNG کشور بیان کرد: البته ما در یکسال گذشته به دلیل مشکلات این صنف با شهرداری‌های سراسر کشور بار‌ها از ریاست محترم قوه قضائیه تقاضای رسیدگی داشتیم که همچنان منتظر جواب هستیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.