سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه خودارزیابی الکترونیکی کرونا ویروس راه اندازی شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از راه اندازی سامانه خودارزیابی کرونا توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  سید وحید احمدی طباطبایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، گفت: همه هموطنان می‌توانند به سامانه salamat.gov.ir مراجعه‌کرده و پرسشنامه آن را تکمیل  و به صورت الکترونیکی خودارزیابی را جهت راحتی تشخیص ابتلا به کرونا ویروس تکمیل کنند.

او افزود: در این پرسشنامه سوالاتی وجود دارد که با پاسخگویی افراد به آنها، می‌توان افراد مشکوک به ابتلا به کرونا ویروس را شناسایی کرد.

طباطبایی بیان داشت: بعد از شناسایی افراد مشکوک پیگیری‌های مراقبتی از طریق کادر بهداشتی و درمانی برای آن‌ها انجام خواهد شد.

او تصریح کرد: کلیه افراد با مراجعه به این سامانه و تکمیل پرسشنامه و درج شماره تلفن همراه خود پیامکی دریافت کرده و در آن راهنمایی‌های لازم به آن‌ها ارائه خواهد شد.

طباطبایی در پایان از همه همشهریان خواست تا به این سامانه مراجعه کرده و در این غربالگری شرکت کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۱۷:۱۵ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
خواهشا کاری کنین ک این نرم افزار درست کار کنه میتونه کمک کنه بهینش کنین بروزرسانی نمیشه تو چین نرم افزاری طراحی کردن ک هر روز مجبور بودن شهروندان گزارش بدن از وضعیتشون