سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه ابری می شود

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده تحت تاثیر موج ناپایداری از جو منطقه، ابری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،شهناز حق‌پرست کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص وضعیت آب و هوایی هفته جاری استان، گفت : هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده تحت تاثیر موج ناپایداری از جو منطقه، ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید، رگبار باران و رعد و برق است.

او گفت : این شرایط ممکن است در پاره‌ای از نقاط با آبگرفتگی معابر عمومی همراه باشد، وزش باد هم که سبب غبارآلود شدن هوا به خصوص در نواحی مرزی استان می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: در روز‌های یکشننبه و دوشنبه پدیده جوی قابل توجهی را در سطح استان پیش‌بینی نمی‌کنیم و از روز سه‌شنبه تا پایان هفته افزایش تدریجی دمای هوا مهمترین پدیده جوی در سطح استان خواهد بود.

او سردترین نقطه استان در ۲۴ ساعت گذشته را کوزران با حداقل ۲ درجه سانتی‌گراد زیرصفر و گرم‌ترین نقطه استان را قصرشیرین با حداکثر ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر اعلام کرد و گفت: حداقل و حداکثر دمای این مدت کرمانشاه بین ۱۰ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان بوده است .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.