سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور اسد: مبارزه با تروریسم تا آزادسازی آخرین ذره از خاک سوریه ادامه دارد

«بثینه شعبان» ضمن تاکید بر تداوم هماهنگی نظامی میان روسیه و سوریه اعلام کرد این کشور تا پاکسازی تمام خاکش، به مبارزه علیه تروریسم ادامه خواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سانا، بثینه شعبان، مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس‌جمهور سوریه، تاکید کرد که این کشور مبارزه خود با تروریسم ادامه خواهد داد و توافق روسیه با ترکیه در مسکو محصول ایثارگری و قهرمانی ارتش عربی سوریه است.

او در گفت‌وگو با کانال تلویزیونی «سوریه» توضیح داد که این توافق نامه که با خون سوری‌ها نوشته شده است به نفع سوریه است و بخشی از چندین مسیر سیاسی، نظامی و دیپلماتیک است.

مشاور رئیس‌جمهور سوریه افزود: ایثارگری ارتش سوریه در این مرحله افتخارآمیز است و به خاطر این فداکاری، توافق‌نامه که بر اساس آن جاده‌های M۴ و M۵ باز می‌شوند، تحمیل شده است و همزمان  بر ادامه مبارزه یا گروه‌های تروریستی تاکید می‌کند.

شعبان اضافه کرد: این توافق‌نامه موقتی و برای یک منطقه خاص است و به نفع سوریه و ارتش و ملت آن در جنگ علیه تروریسم و تکمیل اجرای توافق نامه سوچی است که رئیس رژیم ترکیه این توافق قبلا را رعایت نکرده است.

او  با تاکید بر اینکه هماهنگی روسیه و سوریه دقیق است، گفت اعتبار و اعتماد متقابل و مطلق میان دو کشور وجود دارد، و اشاره کرد که اتحاد روسیه طی سال‌های جنگ سوریه و همکاری با سوریه در مورد مبارزه با تروریسم نشان می‌دهد که این کشور دوست و یک متحد قابل اعتماد است و به سخنان خود احترام می‌گذارد.

مشاور بشار اسد درباره تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه اراضی سوریه هم گفت: این حملات و تجاوزات برای ایجاد سردرگمی وطولانی کردن جنگ علیه سوریه پس از پیروزی آن بر تروریسم است. رئیس رژیم ترکیه کاملا با رژیم صهیونیستی و آمریکا و دشمنان سوریه هماهنگ می‌کند و صحبت‌های وی در مورد حمایت از مسئله فلسطین به هیچ وجه معنی ندارد؛ زیرا در واقع از منافع رژیم صهیونیستی در سوریه و لیبی و عراق را حمایت می‌کند.

شعبان تاکید کرد: سوریه به نمایندگی از سراسر جهان با تروریسم را مبارزه می‌کند و مبارزه خود تا زمانی که آخرین ذره از خاک سوریه آزاد شود، ادامه دارد. و اشغالگران آمریکایی سوریه را ترک خواهد کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.