سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

۲ کرونایی در سمنان فوت کردند

نوید دانایی با بیان اینکه تست کرونای ۴۳ بیمار در شهر‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان مثبت اعلام شده است، گفت: دو نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان درباره آخرین وضعیت کرونا در شهر‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان شامل سمنان، دامغان، گرمسار، سرخه و مهدی‌شهر گفت: تا این لحظه ۴۳ مورد تست کرونای بیماران در سمنان مثبت اعلام شده است.

او با بیان اینکه ۲۲ بیمار کرونایی در سمنان با حال عمومی خوب مرخص شده‌اند، افزود: این افراد در خانه تحت مراقبت همکاران بهداشتی ما قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه متأسفانه دو نفر نیز در سمنان به دلیل کرونا جان خود را از دست دادند، ابراز کرد: از مردم می‌خواهیم تا تدابیر جدی در خصوص مقابله با کرونا را مد نظر داشته باشند و حتی از مسافرت به شهر‌های دیگر برای کار‌های ضروری شدیداً پرهیز کنند.

دانایی ابراز کرد: بیماری کرونا همان‌طور که پیش بینی می‌شد متأسفانه روند افزایشی داشته و روزانه شمار بیشتری از مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد لذا رویارویی جدی با بیماری در دستور کار قرار دارد، اما مردم هم باید با ما همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.