سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جمعیت هلال‌احمر خرمشهر؛

برپایی ۳ ایستگاه سلامت هلال‌احمر برای مقابله با کرونا

رئیس جمعیت هلال‌احمر خرمشهر گفت: سه پایگاه کنترل سلامت برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا توسط هلال‌احمر خرمشهر در ورودی و سطح شهرستان خرمشهر برپاشده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حاتم شراوه رئیس جمعیت هلال‌احمر خرمشهر گفت: در راستای کنترل و پیشگیری از انتقال کرونا ویروس، کمپین آموزشی اطلاع‌رسانی پیشگیری و مقابله با بیماری تنفسی، کرونا ویروس توسط جمعیت هلال‌احمر و با همکاری واحدهای ستادی مرکز بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر اجرا شد.

او افزود: این سه ایستگاه‌های سلامت در ادامه برنامه‌های آموزشی هلال‌احمر به مدت معین در اماکن عمومی در مرکز شهر خرمشهر و مینوشهر و مبادی ورودی شهرستان برپا شده‌اند و طبق برنامه زمان‌بندی شده به ارائه آموزش و توزیع بروشور می‌پردازند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر خرمشهر از انجام غربالگری در این پایگاه نیز اشاره کرد و گفت: همچنین در این پایگاه‌ها غربالگری برای پیشگیری و مقابله با بیماری‌های تنفسی ازجمله کرونا ویروس انجام می‌شود و به سوالات مردم درباره این ویروس و راه‌های پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا پاسخ خواهند داد.

بنا به گفته شراوه این پایگاه از روز دوشنبه کار خود را آغاز کرده است و در هر پایگاه سلامت چهار نفر از اعضای جمعیت هلال‌احمر مستقرشده‌اند و ادامه خدمات‌رسانی تا پایان بحران ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.