سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی تمامی مراکز گردشگری و موزه‌های لرستان

استاندار لرستان گفت: به‌منظور پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا،تمامی مراکز گردشگری،موزه‌ها،زیارتگاه‌ها و سایر مراکزی که شامل ازدحام جمعیت می‌شوند تا اطلاع ثانوی در سطح استان تعطیل خواهند بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سید موسی خادمی استاندار لرستان با بیان اینکه ازدحام جمعیت در اماکن گردشگری شرایط انتقال ویروس را افزایش می‌دهد، اظهار داشت: به‌منظور حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، هرگونه نمایشگاه و ویژه برنامه در اماکن تاریخی، گردشگری که موجب ازدحام جمعیت شود نیز تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

رئیس ستاد خدمات سفر لرستان همچنین به ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم و تجمع در تالار‌های استان اشاره کرد و افزود: کارشناسان اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان به‌صورت مستمر از تأسیسات گردشگری استان بازدید می‌کنند و بروز هرگونه تخلف در این زمینه، برخورد قانونی به دنبال خواهد داشت.

خادمی تصریح کرد: برای جلوگیری از شیوع این ویروس مردم در حد امکان در خانه بمانند و از مسافرت یا حضور در تجمعات غیرضروری خودداری کنند.

گفتنی است، مسئولیت کمیته نظارت بر اماکن عمومی، مراکز زیارتی و سیاحتی، سالن‌های ورزشی و دیگر محل‌های تجمع بر عهده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است و در این زمینه با هماهنگی اعضای این کمیته بازدید‌های میدانی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.