سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه فعالیت های گروه جهادی شیراز در مناطق سیل‌زده

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: فعالیت‌های گروه‌های جهادی شهید رجبی و شهید باقری ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز در در روستا‌های منطقه پلان چابهار همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار عباس بنائی فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز در جمع خبرنگاران، گفت: فعالیت‌های خداپسندانه گروه‌های جهادی شهید رجبی و شهید باقری ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز در در روستا‌های منطقه پلان چابهار همچنان ادامه دارد.

او افزود: بعداز وقوع سبل سیستان و بلوچستان گروه‌های جهادی شهید باقری و شهید رجبی از شهرک گویم شیراز با سرپرستی برادر بسیجی خلبان علیرضا شفیعی و بهنام رجبی و دیگر از بسیجیان این منطقه به کمک خیرین شهر شیراز یه کمک سیل زدگان سیستان و بلوچستان رفته و اقدامات خداپسندانه را انجام کرده و یا در حال اجراست.

فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) شیرازادامه داد: دو گروه جهادی که از سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز در مناطق سیل زده در بخش‌های خدمات پزشکی و داروئی، تقسیم اقلام خوراکی و پخت غذا مشغول فعالیت و خدمت رسانی به مردم در ۱۰ روستا از منطقه پلان سیستان بودند.

او گفت:گروه جهادی شهید باقری و شهید رجبی به کمک خبرین شهر شیراز و خصوصا مردم منطقه دراک نزدیک به یک میلیارد ریال دارو و هزاران بسته غذائی از قیبل برنج، روغن، حبوبات و. جمع آوری و پس از انتقال به مناطق سیل زده در بین مردم تقسیم کردند.

سرهنگ بنائی بیان کرد: امروزه با توجه به مشکلات، حوادث و بلا‌ها در سطح کشور و خصوصا بیماری کرونا، بسیج سازندگی سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز از عموم مردم خصوصا خیرین و افرادی که داری حرفه و سبک و تخصصی هستند دعوت می‌کند جهت یاری به مردم به بسج سازندگی ناحیه مراجعه و در گروه‌های جهادی ثبت نام کنند.

او ضمن قدردانی از همه عزیزانی که همکاری با این دو گروه جهادی داشته و دارند و یادآور شد دو نفر از بیماران مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان شامل یک کودک یک و نیم ساله داری مشکل مغزی و یک خانم ۳۳ با مشکل مغزی جهت درمان با همکاری برخی از پزشکان به شهر شیراز انتقال داده شدند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.