سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد با نانوایی‌هایی که اصول مقابله با کرونا را رعایت نکردند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با واحد‌های نانوایی که مقررات بهداشتی ستاد مقابله با کرونا را اجرا نکردند، برخورد و از فعالیتشان جلوگیری شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با تشکر از نانوایی‌هایی که نکات بهداشتی را رعایت کرده و فروشنده و دریافت کننده وجه را از هم جدا کرده‌اند، بیان کرد: با تعدادی از واحدهای نانوایی به علت رعایت نکردن ضوابط و مقررات بهداشتی ستاد مقابله با کرونا برخورد قانونی شد.

او افزود: طبق مصوبه کمیته پدافند غیر عامل و ستاد مقابله با کرونا همه واحد‌های نانوایی استان ملزم به رعایت ضوابط بهداشتی هستند و در غیر این صورت برخورد قانونی صورت می‌گیرد و سهمیه آرد آن‌ها قطع خواهد شد.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: همه کارکنان واحد‌های نانوایی هنگام فعالیت باید از ماسک، دستکش و کلاه استفاده کنند وهمچنین از مواد شوینده و ضدعفونی کننده به طور مداوم استفاده کنند تا سلامت خود و دیگران به خطر نیفتد.

حسینی عنوان کرد: استفاده از دستگاه کارتخوان برای جلوگیری از آلودگی و ضد عفونی کردن مداوم میز از دیگر نکات ضروری است.

او تاکید کرد: در صورت مشاهده رعایت نشدن هریک از اصول بهداشتی در واحد‌های نانوایی برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحد‌های نانوایی به ویژه رعایت نکردن نکات بهداشتی در هنگام خرید نان، به تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند یا به شبکه بهداشت شهرستان‌ها گزارش کنند تا رسیدگی شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.