سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی خبر داد؛

راه‌اندازی سامانه تلفنی کاهش اضطراب کرونا

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی گفت:سامانه تلفنی ارائه مشاوره به منظور کاهش اضطراب کرونا،توسط مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محسن اصغری نکاح مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی گفت: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی به منظور کاهش اضطراب مردم در رویارویی و مبارزه با ویروس کرونا اقدام به راه‌اندازی سامانه تلفنی جهت ارائه خدمات مشاوره در این زمینه کرده است.

او تصریح کرد: ارائه مشاوره در این سامانه به صورت رایگان و توسط کارشناسان روانشناسی و مشاوره مستقر در کلینیک تخصصی مشاوره و روانشناسی آستان مهر رضوی که طی یک دوره فشرده آموزش‌های لازم را در این زمینه دیده‌اند انجام می‌شود.

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی گفت: ۳۸۰۰۸، ۳۲۲۸۰۵۴۴ و ۳۲۲۸۰۵۴۵ شماره تلفن‌های این سامانه است که خانواده‌ها می‌توانند در صورت نیاز به دریافت مشاوره بهداشت روانی در زمینه مبارزه با کرونا و مدیریت استرس و چالش‌های اعضای خانواده با این سامانه تماس حاصل نمایند و از مشاوره این مرکز بهره‌مند شوند.

اصغری نکاح افزود: این سامانه به مدت دو هفته از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب فعال است و در صورت نیاز این مدت تمدید خواهد شد.

او با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی که توسط وزارت بهداشت از طریق رسانه ملی و دیگر رسانه‌های معتبر اعلام می‌شود، تصریح کرد: والدین می‌توانند با ماندن در خانه، حفظ آرامش و پویا کردن محیط خانواده کمک کنند تا جامعه هرچه زودتر به سلامت از این بحران عبور کند.
 
انتهای پیام// ز.م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.