سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر برخورد با اخلالگران حوزه سلامت در آذربایجان‌شرقی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر برخورد جدی با اخلال‌گران و سودجویان از سلامت مردم گفت: در عین حال باید زمینه را برای فعالیت تولیدکنندگان واقعی و خوش‌نام جهت تأمین نیاز‌های مردم در شرایط سخت کنونی فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،علی جهانگیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی پنجشنبه شب در نشست کمیته اقتصادی ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا با اشاره به اینکه در شرایط فعلی، تأمین مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده مورد نیاز مردم در اولویت است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیاز‌های اساسی این حوزه را شناسایی و برای هماهنگی با تولیدکنندگان به کمیته اقتصادی اعلام کند.

او با بیان اینکه مدیریت توزیع این اقلام برعهده دانشگاه علوم پزشکی تبریز است، گفت: نظارت بر نحوه عرضه و توزیع این اقلام نیز به صورت مشترک توسط دستگاه‌های مسئول و طبق شیوه‌نامه مبارزه با احتکار انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی همچنین اطلاع‌رسانی درباره تولید و توزیع مواد بهداشتی و همچنین مسائل اقتصادی مربوط به پدیده کرونا را جزو وظایف کمیته اقتصادی ستاد مقابله با کرونا برشمرد و گفت: این کمیته باید به صورت کارشناسی و تخصصی تأثیرات پدیده کرونا بر اقتصاد استان را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

کمیته اقتصادی ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا به منظور بررسی روند تولید و توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده و همچنین تأثیرات پدیده کرونا بر فعالیت‌های اقتصادی در استان آذربایجان شرقی تشکیل جلسه داد.

بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی تبریز از اول اسفند تاکنون ۷۰۰ نفر در آذربایجان شرقی با علائم حاد بستری شده اند و از ۵۰۰ نفر نمونه برداری شده که بیماری کرونای ۸۳ نفر مثبت است.

تا به امروز همچنین هشت نفر در آذربایجان شرقی به علت ابتلا به کرونا جان باخته اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.