سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام جذب کارشناس رسمی دادگستری در اردبیل

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: ثبت نام برای جذب ۳۰۰ نفر کارشناس رسمی دادکستری در ۶۰ رشته تخصصی آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: آزمون جذب کارشناسان رسمی دادگستری استان اردبیل در ۹ خرداد ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

او افزود: با توجه به شرایط استان و احساس نیاز به کارشناسی در مناطق مختلف استان و در تخصص‌های مختلف و نیازسنجی انجام شده با هماهنگی مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه در استان بالاخص در مناطق محروم و در راستای کاهش اطاله دادرسی در مناطق مختلف استان به جهت لزوم مراجعه به مرکز استان در برخی رشته‌های خاص برای کارشناسی و تسهیل دسترسی به کارشناسان، به حول و قوه الهی ثبت نام غیر حضوری این آزمون شروع شده و تا تاریخ ۲۳ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

رییس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد:داوطلبین و واجدین شرایط می‌توانند جهت ثبت نام به دو سایت سازمان سنجش و سایت مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه در استان اردبیل مراجعه نمایند.

عتباتی تصریح کرد:این آزمون در ۶۰ رشته تخصصی و برای جذب ۳۰۰ نفر کارشناس رسمی انجام خواهد شد و البته به همت دادگستری استان از لحاظ تعداد جذب نسبت به دوره‌های قبل حالت جهشی دارد تا قدمی در راستای خدمت رسانی به مردم شریف استان اردبیل باشد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.