سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطلاع‌نگاشت انس با صحیفه سجادیه؛

رهبرانقلاب: اهمیت صحیفه سجادیه در ردیف قران و نهج البلاغه است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مردم را علاوه بر رعایت مسائل بهداشتی برای مقابله با شیوع کرونا، به قرائت دعای هفتم صحیفه‌ی سجادیه توصیه کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش و در  روز ملی درختکاری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای طبق روال هرساله‌ی‌شان در محوطه حیاط دفتر رهبری به کاشت نهال پرداختند. 

به تازگی بخش فقه و معارف پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای ،  نکاتی از بیانات رهبر معظم انقلاب را  درباره آشنایی با صحیفه سجادیه در قالب یک اطلاع‌‌نگاشت منتشر کرد.

رهبر انقلاب اسلامی در توصیه‌ای همگان را به توسل و توجه به پروردگار فراخواندند و فرموند: البته این بلا آنچنان بزرگ نیست و بزرگ‌تر از آن نیز وجود داشته است، اما بنده به دعای برخاسته از دل پاک و صاف جوانان و افراد پرهیزگار برای دفع بلا‌های بزرگ بسیار امیدوارم، چرا که توسل به درگاه خداوند و طلب شفاعت از نبی مکرم اسلام و ائمه بزرگوار می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.دعای هفتم صحیفه سجادیه دعای بسیار خوب و خوش‌مضمونی است که می‌توان با این الفاظ زیبا و با توجه به معانی آن با پروردگار سخن گفت.

در ادامه می توانید اطلاع نگاشت انس با صحیفه سجادیه را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.