سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسانه ها باید به موقع اطلاع رسانی کنند

رییس سازمان برنامه و بودجه استان کردستان گفت: رسانه‌ها و دانشگاه علوم پزشکی باید به موقع اطلاع رسانی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهرام نصراللهی‌زاده، رییس سازمان برنامه و بودجه استان کردستان امروز در نشست هم‌اندیشی چگونگی اطلاع‌رسانی وضعیت کرونا در میان خبرنگاران اظهار کرد: برای مقابله با بیماری کرونا که متاسفانه در سطح دنیا دامن‌گیر مردم شده است در ستاد استان هماهنگی و هم‌اندیشی با دستگاه‌ها و رسانه‌ها در زمینه نحوه اطلاع‌رسانی و سایر موارد انجام شده است.

رییس سازمان برنامه و بودجه استان کردستان تصریح کرد: در این راستا جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های ذیربط و رسانه‌ها برگزار و طی آن نکات لازم مطرح شد.

او با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان مسوولیت اطلاع‌رسانی در مورد بیماری کرونا را در استان دارد، گفت: براساس تصمیمات گرفته شده در این ستاد، رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی به مردم اطلاعات را باید به موقع از دانشگاه علوم‌ پزشکی بگیرند و مردم را در جریان امور بگذارند.

او تصریح کرد: همه امکانات دولت، دستگاه‌های حاکمیتی و حتی نیروهای مسلح در سطح استان برای خدمات‌رسانی و جلوگیری از شیوع بیماری و مداوای بیماران مبتلا به کرونا در استان بسیج شده است.

نصراللهی‌زاده با بیان این که از امروز در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اتاق رسانه تشکیل شده است، افزود: از تلاش بی‌وقفه رسانه‌های استان که طی این مدت با اطلاع‌رسانی دقیق و مستمر در زمینه آگاهی‌بخشی به جامعه تلاش کردند تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.