سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار نمایندگان اداره صمت در کارخانجات الکل سازی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر گفت: در جلسات پیشگیری و مبارزه با کرونا مقرر گردید 2 بازرس از اداره صنعت، معدن و تجارت همراه دو نماینده از معاونت غذا و دارو درکارخانجات الکل سازی خرمشهر، مستقر شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، بیژن بداغی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر گفت: به منظور مبارزه با ویروس کرونا ۶ جلسه به دبیری ریاست مرکز بهداشت خرمشهر در فرمانداری این شهرستان و همچنین جلساتی در سازمان منطقه آزاد برگزار گردید که استقرار ۲ بازرس از اداره صنعت، معدن و تجارت همراه دو نماینده از معاونت غذا و دارو درکارخانجات الکل سازی خرمشهر، از جمله مصوبات این نشست ها بود.

او در خصوص عملیاتی شدن این مصوبه، افزود: از روز گذشته این مصوبه اجرایی و نماینده معاونت غذا و دارو نسبت به صدور حواله جهت تسهیل، اقدام می نماید.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر همچنین از گشت های مشترک با حضور دستگاه‌های مختلف از جمله دادستانی، معاونت غذا و دارو، تعزیرات و اداره صمت خرمشهر خبر داد و تصریح کرد: هدف این است که در شرایط کنونی با افراد سودجو برخورد قانونی شود در همین راستا و طی گشت زنی های انجام شده؛ تعدادی فرد خاطی شناسایی و پس از تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی، معرفی گردیدند.

بداغی با تأکید بر اینکه کارخانجات الکل سازی خرمشهر ابتدا باید نیاز منطقه را برطرف کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت تولید الکل در منطقه که الکل تعاونی شماره یک روزانه ۱۰ هزار لیتر و الکل فن آوران روزانه ۲۵ هزار لیتر الکل ۹۶ درصد تولید می کنند؛ مقرر شد پس از رفع نیاز شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان مازاد آن به شهرهای دیگر، اختصاص داده شود.

او از نرخ گذاری الکل در سطح داروخانه ها نیز خبر داد و توضیح داد: نرخ الکل با گلیسیرین، بدون گلیسیرین و ژل؛ با همکاری اداره صنعت معدن و تجارت خرمشهر، رئیس انجمن داروخانه های آبادان و خرمشهر تعیین و به داروخانه‌های سطح شهرستان های آبادان و خرمشهر ابلاغ گردید؛ همچنین تصمیم بر آن شد داروخانه‌های سطح شهرستان مواد ضدعفونی کننده مانند الکل را بر حسب نیاز در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر از مردم خرمشهر خواست در صورت مشاهده کمبود و یا نبود مواد ضدعفونی کننده، موضوع را به نمایندگان اداره صمت مستقر در کارخانه ها اطلاع دهند تا به سرعت رفع نیاز گردد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.