سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخی مراکز فنی وحرفه‌ای به جمع جهادگران عرصه پیشگیری از کرونا پیوستند

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: برخی مراکز فنی و حرفه‌ای استان به جمع جهادگران عرصه پیشگیری از ویروس کرونا پیوستند.

خداداد اولیایی  مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با آغاز عملیات دوخت روزانه بالغ بر ۵۰۰ عدد ماسک در کارگاه‌های خیاطی مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای زابل، برخی مراکز فنی و حرفه‌ای استان به جمع جهادگران عرصه پیشگیری از ویروس کرونا پیوستند.

خداداد اولیایی  اظهار داشت: در راستای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از ویروس کرونا بانوان مهارت آموخته سرپرست خانوار روزانه ۵۰۰ عدد ماسک در کارگاه خیاطی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای زابل آماده می‌کنند که تحویل بیمارستان امام علی (ع) این شهرستان می‌شود.

وی تصریح کرد: این فعالیت خیرخواهانه در کارگاه تولیدی مهارت آموزی الزهرا و در محیط کار واقعی انجام می‌شود و دیگر مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران نیز به جمع جهادگران عرصه پیشگیری از کرونا پیوسته که به زودی اخبار تکمیلی اعلام خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه سیستان و بلوچستان افزود: طرح تولید ماسک در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سراسر استان صورت می‌گیرد و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان زابل به صورت پایلوت آن را اجرا کرده است.

انتهای پیام.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.