سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سوی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم ابلاغ شد؛

پیام قدردانی رهبر معظم انقلاب از کادر درمانی قم

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم پیام قدردانی مقام معظم رهبری را به کادر پزشکی قم ابلاغ کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،پیام قدردانی رهبر معظم انقلاب به کادر پزشکی و پرستاران قم امروز در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و مبارزه با کرونا ویروس ابلاغ شد.

حجت الاسلام و المسلمین عراقی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در قم در این جلسه ضمن تبریک سالروز ولادت امام جواد (ع)، پیام تشکر مقام معظم رهبری از کادر درمانی قم را ابلاغ کرد و گفت: حضرت آیت الله خامنه ای به منظور ایجاد اتحاد و دلگرمی و ادامه فعالیت کادر پزشکی اعم از پزشکان و پرستاران و کارمندان دانشگاه علوم پزشکی قم قدر دانی کردند و این حرکت را همانند جبهه هشت سال دفاع مقدس خواندند.

در بخش از پیام رهبر معظم انقلاب آمده است : این ایام همانند روزها و شب های عملیات با همان نیت اخلاص و فداکاری و ایثار است. امروز ما پزشکان و پرستارانی را در خط مقدم سلامت داریم که برای خدمت به مردم مشغول وظیفه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی با اشاره به فعالیت شبانه روز کارمندان در این عرصه عنوان کرد: شما عزیزان با این چهره های به ظاهر خسته و پرتلاطم همانند فرماندهان قرارگاه خط مقدم دوران جنگ هستید هر لحظه کار شما عبادت است و این امر قابل توصیف نیست مقام معظم رهبری لحظه ای از شبانه روز ازیاد شما غافل نیستند و کمال توفیق را بر شما مسئلت دارند.

او  افزود: هر چیز در دنیا نشانه الهی است گاهی انسان برای رسیدن به کمال به آزمایش الهی نیازمند است انسان مومن از این بلا برای رسیدن به کمال استفاده میکند لذا برای رفع بلا صدقه دهید.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در قم گفت: خوشبختانه در مقابله با این ویروس کمبودی نداریم با این وجود که در ابتدا غافلگیر شدیم اما به سرعت توانستیم پاسخگوی نیاز جامعه باشیم امیدواریم کادر پزشکی و درمانی با موفقیت تمام به کار خود ادامه دهند تا تمام نگرانی ها رفع شود..

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.