سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید نظارت بر واحد‌های بین راهی سنندج

تیم نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سنندج برای نظارت بر وضعیت بهداشتی و کنترل پروانه بهره‌برداری تاسیسات گردشگری در این واحد‌ها حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خداداد مولودی سرپرست اداره میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سنندج گفت: بازدید و بازرسی واحد‌ها و تاسیسات گردشگری شهرستان سنندج و واحد‌های بین راهی محور‌های سنندج به دهگلان و سنندج به دیواندره توسط تیم بازرسی ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان سنندج انجام شد.

او افزود: در راستای اجرای مصوبات جلسه ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان سنندج و به منظور نظارت بر وضعیت بهداشتی، کنترل پروانه بهره برداری و همچنین جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در تاسیسات گردشگری، نظارت بر واحد‌های پذیرایی بین راهی این شهرستان تشدید یافته است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان سنندج گفت: در این بازدید‌ها مسائلی همچون بررسی مسائل بهداشتی، نظافت وضوخانه‌ها و نمازخانه‌ها، ضدعفونی واحد‌ها و هرآنچه با سلامت مسافران مرتبط باشد، مورد توجه قرار گرفت و تاسیسات گردشگری که تاکنون نسبت به استانداردسازی و تمدید پروانه بهره‌برداری در مهلت تعیین‌شده اقدام نکرده بودند، به‌زودی از فعالیت آن‌ها جلوگیری به‌عمل خواهد آمد.

مولودی اظهار کرد: در این بازدید از یکی از واحد‌های بین راهی مقداری گوشت فاسد و تاریخ گذشته کشف و ضبط گردید و در این خصوص مراتب جهت پیگیری موضوع، صورتجلسه گردید و به چهار واحد دیگر از واحد‌های بین راهی بدلیل عدم رعایت مقررات و ضوابط بهداشتی محیط کار تذکرات و اخطار لازم داده شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.