سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۵۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های مشهد بستری هستند

مسئول کارگروه اطلاع رسانی عمومی بیماری کرونا، دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ۱۵۰ بیمار مشکوک به ویروس کرونا، در مراکز درمانی زیر پوشش این دانشگاه بستری هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر حمید رضا رحیمی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از سی ام بهمن تا کنون ۲۰۰ بیمار مشکوک ویروس (کووید -۱۹) و مبتلا به سندرم حاد تنفسی از مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه مرخص شده اند.
 
او تصریح کرد: نتایج تست آزمایشگاهی هشت بیمار جدید مبتلا به کووید -۱۹ در خراسان رضوی نیز مثبت اعلام شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیماران مشکوک به ویروس کووید-۱۹ در حال حاضر در مراکز درمانی شریعتی، امام رضا (ع) و قائم (عج) بستری هستند.

رحیمی با تاکید بر اینکه در برخورد با ویروس کووید-۱۹ نه باید خوش بینانه عمل کرد و نه نگاه بد بینانه داشت، افزود: دانشگاه علوم پزشکی مشهد،  تمام برنامه ریزی‌های لازم را برای ارائه خدمت به مراجعین و بیماران از پایین‌ترین تا بالا‌ترین سطح انجام داده است .
 
او ادامه داد: علاوه بر آماده سازی تخت‌های بیمارستانی زیر پوشش دانشگاه، امکانات و ظرفیت بیمارستانی و بستری سازمان تامین اجتماعی، نیرو‌های مسلح، نیروی انتظامی و بخش خصوصی نیز در صورت نیاز استفاده خواهد شد.

مسئول کارگروه اطلاع رسانی عمومی بیماری کرونا، دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ارتباط تصویری بیماران مبتلا به مشکلات حاد تنفسی با خانواده هایشان ، فراهم شده است.
 
انتهای پیام//ف.غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا علیزاده اوغاز
۲۰:۲۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
برای من باعث افتخاره بتونم به طور افتخاری در بیمارستان های مشهد برای کمک به پرسنل بیمارستان خدمت کنم. بنده دوره های آماتوری بهیاری و هم دیدم اما هر کمکی که بتونم بکنم فرقی نداره حتی معدوم کردن زباله های بیمارستان