سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید سرزده مسئولان سیرجان از جایگاه سوخت

جمعی از مسئولان شهرستان سیرجان برای اطمینان از رعایت نکات بهداشتی از جایگاه سوخت این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، با هدف اقدامات و فعالیت‌های پیشگیری از کرونا ویروس جدید (کووید ۱۹) بازدید میدانی با حضورسرپرست فرمانداری ویژه سیرجان، رئیس شرکت نفت، کارشناسان مربوطه و هیئت همراه از جایگاه‌های سوخت انجام شد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان بر رعایت بهداشت و در نظر گرفتن نکات پیشگیرانه برای بیماری کورونا تاکید کرد و گفت: فرآیند سوخت‌گیری در تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت شهرستان، توسط کارکنان جایگاه‌ها انجام و دستکش یکبار مصرف برای استفاده عموم در دسترس قرارداده شود و همچنین نازل‌ها و صفحه رمز کارت سوخت و همچنین اماکن عمومی جایگاه مانند سرویس بهداشتی مستمرا با مواد مناسب ضدعفونی و پایش بهداشتی شود.

سهراب بهاالدینی افزود: به دلیل اینکه سرعت انتشار این بیماری بسیار بالا است و ویروس مذکور ماندگاری بر روی سطوح دارد، حتما متصدیان و کسبه صنوف مختلف، نکات بهداشتی را در پیشگیری و کنترل کرونا ویروس و قطع زنجیره انتقال رعایت کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان در خصوص عدم توجه شهروندان به شایعات فضای مجازی گفت: اخبار رسمی مربوط به پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تنها از طریق معاونت بهداشتی دانشکده پزشکی وسخنگوی ستاد پیشگیری از شیوع کرونا اطلاع رسانی می‌گردد و قابل استناد است. همشهریان به اخبار منابع غیر موثق توجه نکنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.