سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود ژل ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش در واحدهای اقامتی اصفهان

رئیس اتحادیه مهمان‌پذیران اصفهان گفت:متاسفانه با کمبود ژل ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش مواجه هستیم و با این حال تلاش می‌کنیم‌که تمام واحد‌های اقامتی روزی یک تا ۲ بار ضدعفونی شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اسدالله عدالت پناه رئیس اتحادیه مهمان‌پذیران اصفهان درباره ممنوع شدن ورود مسافران نوروزی به اصفهان، اظهار داشت: هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده است و در این مورد اطلاعی ندارم.

او ادامه داد: درمورد امکان متبرکه توصیه شده است که مردم کم‌تر بروند و یا سعی کنند کم‌تر مسافرت کنند، اما اجباری برای عدم مسافرت و یا زیارت رفتن نیست.

رئیس اتحادیه مهمان‌پذیران اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم واحد‌های اقامتی را تعطیل کنیم. هر واحد اقامتی تعداد زیادی پرسنل دارند که حقوق می‌خواهند، اکثر واحد‌ها به صورت استیجاری هستند و باید اجاره ماهیانه پرداخت کنند. اگر به ما ابلاغ شود که واحد‌های اقامتی را تعطیل کنیم، باید اجباراً کارگران را در اختیار بیمه بیکاری قرار دهیم و هزینه حقوق این عزیزان را از آن محل تامین کنیم.

او افزود: البته پیش از این صحبت‌هایی صورت گرفت که ممکن است به شما ابلاغ کنند تا واحد‌های اقامتی را تعطیل کنید، گفتیم اگر فردی به صورت عبوری بخواهد از اصفهان گذر کند و مجبور شود یک شب به صورت موقت در شهر بماند، این فرد کجا باید اسکان پیدا کند؟

عدالت پناه درباره سازوکار موجود در واحد‌های اقامتی برای مقابله با ویروس کرونا، گفت: حدود ۲ هفته قبل از طرف اداره بهداشت همایشی برگزار شد و راهکار‌های موجود برای مبارزه با شیوع ویروس به ما اطلاع‌رسانی شد. تمام واحد‌های اقامتی نیز هر روز ضدعفونی می‌شود.

او در ادامه به کمبود ژل ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش در واحد‌های اقامتی اشاره کرد و گفت: البته ما با مشکل مواجه هستیم و لوازم بهداشتی برای ضدعفونی و ماسک و دستکش را به سختی فراهم می‌کنیم. اگر تسهیلات و امکاناتی به ما می‌دادند، می‌توانستیم در بدو ورود و زمانی که قرار بود مسافران پذیرش شوند، ژل ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش را در اختیار آن‌ها قرار دهیم تا استفاده کنند. اما متاسفانه با کمبود مواجه هستیم و با این حال تلاش می‌کنیم‌که تمام واحد‌های اقامتی روزی یک تا ۲ بار ضدعفونی شوند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.